Barbie is alive

3-pink-roses-good

Ever wondered hoe je zou leven als je Barbie was? (Wees blij dat je Barbie niet bent maar je lieve eigenste, want anders zou je nu 50 zijn en er ongeveer uit zien als Conny Breukhoven.) Eerder dit jaar vierde Barbie dusss haar vijftigste verjaardag en dat was reden voor een extravagant feestje. Bij een Hollywoods extravagant feestje hoort natuurlijk een vette crib, dus vroeg Mattel interieurdesigner Jonathan Adler om Barbie’s droomhuis te realiseren. Ik zeg; wat nou droomhuis? Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel eens heb gedroomd over het leven als Barbie, maar dan stelde ik me toch meer het leven in de camper voor, met borstels die ernstig uit proportie zijn enzo. Ik bedoel, Barbie had best wel smaak. Kijk maar:

Afbeelding 5

Helaas, voggus Mattel en Adler zou Barbie in een over de top roze huis leven. Met kroonluchters gemaakt van Barbiehaar en overal foto’s van Barbie zelf. Meh, Barbie is niet zo narcistisch, I’m sure! Een beetje een fail dus, wat mij betreft. Ik bedoel; alsof Barbie alleen maar roze Louboutin’s draagt?!

1-closet-with-shoes

Like, OMG. (meer foto’s hier)

Robin

0 Responses to “Barbie is alive”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

