Vleermuizen voor je wimpers

Bat For Lashes hebben een nieuwe vidiejow. Er is een clip bij het nummer “Sleep Alone” gemaakt, een best degelijke clip! Alleen moet die zangeres soms iets minder melo-dramatisch kijken, verder is it all good baybeh baybeh. Jammer dat ik de naam van de regisseur niet kan achterhalen..

Cath.

5 Responses to “Vleermuizen voor je wimpers”


  1. 1 Esther 6 augustus, 2009 om 2:49 am

    Johan Renck :)

  2. 2 Esther 6 augustus, 2009 om 2:54 am

    (Al kan ik het trouwens niet met 100% zekerheid zeggen want er zijn niet echt veel bronnen die dit zeggen)

  3. 3 Esther 6 augustus, 2009 om 2:56 am

    Mijn bericht kwam niet? Nogmaals:

    ‘Al kan ik het trouwens niet met 100% zekerheid zeggen want er zijn erg weinig bronnen die me backuppen :)’

  4. 4 Esther 6 augustus, 2009 om 2:57 am

    Oh. Wel. Sorry voor de spam, ik stop nu!

  5. 5 Cath 11 augustus, 2009 om 12:15 pm

    hij heeft wel eerder een clip voor hun geregisseerd, maar of deze ook van zijn hand komt kan ik niet helemaal achterhalen… thanks voor de tip anyhow!


Geef een reactie

