The Tallest Man on Earth isn’t that tall at all

tallestman_1

Ik ben een groot fan van Bob Dylan, ik vind hem een van de meest getalenteerde schrijvers en muzikanten van de muziek industrie.Ik zou zo verliefd op hem kunnen worden maar de man is 68 jaar oud en dat vind ik zelfs een beetje te oud. The Tallest Man On Earth is jong, Zweeds en knap. Nu zijn er wel meer Zweedse mannen die jong en knap zijn maar bij deze man lijkt het alsof hij een reïncarnatie is van Bob Dylan,  als Bob niet nog zou leven dan. Enfin ik ben dus maar verliefd geworden op Kristian: wat een heerlijke stem, wat een heerlijk gitaar spel, wat een heerlijke man. Die we 29 september in Paradiso kunnen gaan bewonderen! YES!

Dieuwer

1 Response to “The Tallest Man on Earth isn’t that tall at all”



  1. 1 Firoz Patel Trackback op 21 februari, 2015 om 7:00 pm

Geef een reactie

