Next Level: Ugne Straigyte

 

10_13paukstis

Marijampole. Is best een rare plaatsnaam. Probeer maar eens de nadruk steeds op een andere lettergreep te leggen, dan verandert het gevoel compleet. Marijampole ligt in Litouwen en er woont iemand. Er wonen nog wel meer mensen natuurlijk, maar deze is speciaal. Ze heet Ugne Straigyte, wat overigens ook niet echt een lekkere rustige naam is, en heeft een buitengewoon goed oog voor structuren, kleuren en sfeer. Met deze ingrediënten zorgt zij voor heerlijke foto’s. Vooral heerlijk in sfeer. Check maar even haar site, dan begrijp je wat ik bedoel.

Cath.

4 Responses to “Next Level: Ugne Straigyte”


  1. 1 Cris 18 augustus, 2009 om 2:33 pm

    Volgens mij is het een meisje…

  2. 2 Cath 18 augustus, 2009 om 2:42 pm

    oh nee ik vond het zo’n jongetjes naam. Waarom weet ik eigenlijk ook niet nu ik erover nadenk!

  3. 3 Cath 18 augustus, 2009 om 2:46 pm

    je hebt gelijk! Stond op HAAR flickr. Meteen even het stukje verandert haha. thanks.

  4. 4 Cris 18 augustus, 2009 om 2:57 pm

    haha u is welkom!


Geef een reactie

