Ravex – trax

Ik vind manga echt heel erg vet, maar daar over meer. Ik heb namelijk een tijdje geleden RAVEX leren kennen. RAVEX is een japanse muziekgroep die gebruik maken van tekeningen van Osamu Tezuka.

Ze hebben een cd met 12 liedjes erop die ze TRAX hebben genoemd. Voor de cd hebben ze twee cd hoesjes, volgens mij een voor jongens en eentje voor meisjes want ze zijn precies hetzelfde alleen is er een met roze accenten en de andere met blauwe accenten.. Ze maken best wel toffe muziek die ik eigenlijk gewoon helemaal niet kan omschrijven.. misschien zoiets als CSS meets Beesmunt Soundsystem meets Dragon Ball Z. Best wel heel vet dus. Alleen een beetje jammer dat ze soms in het japans zingen, waardoor ik het niet zo heel serieus meer kan nemen. Maar snel download hier dus en luister zelf! Vanaf nu heb ik zeker een plaatje of twee van ze in mijn platentas!

oja, en het paswoord is: ravex.

Noni Pony.

0 Responses to “Ravex – trax”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

