Everyone’s favourite rapper from Fulham

Example heb ik leren kennen als de Britse Eminem. Iemand die vooral heel veel zelfspot heeft en hiermee zijn succes behaald, maar ook een serieuze hip-hop kant heeft (vooral zijn eerste album “We Didn’t Invent the Remix” is een echte aanrader). Maar ik ken Example vooral als die gast met een kilo haar op zijn hoofd wat alle kanten op staat.  Toen ik deze clip kreeg toegestuurd duurde het dan ook even voordat het kwartje viel, dit is dezelfde Example! Wauw. Zijn haar is eraf en zijn sound is veel commerciëler geworden. Niks op tegen hoor, ik vind dit een heerlijke track en de beste man is zowaar bijna aantrekkelijk geworden. You go man, kleine mooiboy! 

 

Cath.

2 Responses to “Everyone’s favourite rapper from Fulham”


  1. 1 nonipony 25 augustus, 2009 om 9:58 am

    oh my, hij is opgeknapt! Toch weet ik niet helemaal wat ik moet vinden van al die engelse rappers die commercieel gaan (holiday van dizzee.. come on dat kan echt niet!)

  2. 2 Cath 25 augustus, 2009 om 11:51 am

    oef nee, die is pijnlijk…


Geef een reactie

