Cassie X Dimepiece

Afbeelding 2Er was een tijd dat ik uitgelachen werd omdat ik oprecht zei dat ik het nummer Me&You van Cassie vet vond.

Nu maakt ze bevershot fotos en heeft ze haar hoofd voor de helft kaal geschoren wat ik persoonlijk echt de geilste haarstylo ooit vind. Maar dat terzijde, Dimpiece is een leuk merk en Cassie is een leuk mens dus gingen ze samen een nieuwe lijn ontwerpen. 1+1=2 zo simpel is dat. Over een tijdje te koop bij een van de leukste winkels van Amsterdam met een van de lekkerste verkoopsters van Amsterdam namelijk bij Acht!

Dieuwer

1 Response to “Cassie X Dimepiece”


  1. 1 Cath 26 augustus, 2009 om 11:10 am

    die foto dat ze springt, met die zilveren broek; gruwelijk!


Geef een reactie

