Disneyland back in 1956

Vodpod videos no longer available.

Ik heb weer een leuk vondstje op Vimeo gedaan. Een gast heeft allemaal beeldmateriaal gevonden van Disneyland, geschoten door zijn grootvader op 16mm in het jaar 1958. Lang gelee dus. De vlotte kleinzoon heeft deze beelden naar HD getransformeerd en er een filmpje van gemaakt. Ik zocht de woorden om dit filmpje te omschrijven, maar nu heb ik hem: aandoenlijk. Wat een aandoenlijk filmpje!  En er is er nog 1, met ezels en nep indianen! Zie die hier

Cath.

3 Responses to “Disneyland back in 1956”


  1. 1 Boudewijn 28 augustus, 2009 om 10:44 am

    Dit is geweldig!

    Vooral die muziek onder dat tweede filmpje, heerlijk onbezonnen. Zoet.
    De melodie lijkt heel erg op die van de soundtrack van Jurassic Park.

  2. 2 brutuzz 28 augustus, 2009 om 10:54 am

    gaaaffff!

  3. 3 nonipony 28 augustus, 2009 om 12:25 pm

    wow, ik ben nooit in Disney geweest maar volgens mij is Disney hier echt nog de hemel.


Geef een reactie

