Miike Snow & Het Lekkere Lied

3228136062_c8d8be56e8

Cath schreef het in Febuari al, Miike Snow zijn helden, daarvan was ze nog meer overtuigd toen ze in haar eentje bij ze was gaan kijken op 5 Days Off . Ik hou er ook wel van dat zeg ik je eerlijk. Ik hou ook van Mark Ronson dat zeg ik je nog eerlijker. Mark Ronson die Miike Snow remixt vind ik dus best wel om van te houden. Jullie ook?

Miike Snow- Animal (Mark Ronson Remix)

Dieuwer

2 Responses to “Miike Snow & Het Lekkere Lied”


  1. 1 Cath 14 september, 2009 om 1:16 am

    ik houw ervan!!!! Het orgineel vind ik wel lekkerder dan deze remix by die way.

  2. 2 Noor 14 september, 2009 om 9:21 am

    HIJ DOET ET NIE


Geef een reactie

