Mixin Monday

blunted-in-the-bomb-shelter

Ookal hebben wij nog nooit over hem geschreven we zien het als vanzelfsprekend dat wij Madlib fan zijn. Wat wij of in ieder geval ik absoluut niet vanzelfsprekend vind is dat reggae chill is. Eingelijk had ik altijd een gods gruwelijk hekel aan reggae ik vond het sloom en saai, ronduit slaapverwekkend dus. Daar ga ik voor jullie even op terug komen, gewoon omdat ik daar echt niet te trots voor ben. Ik heb net namelijk een dik uur geluisterd naar bijna alleen maar reggae en ska, en ik genoot er van ook nog. Download Madlib’s heerlijke mixalbumpje: Blunted In The Bomb Shelter hier!

Dieuwer

3 Responses to “Mixin Monday”


  1. 2 MANOLLO! 22 september, 2009 om 7:36 pm

    Deze is zo nice, thanks!

  2. 3 Stephan 26 september, 2009 om 11:42 am

    De link is d00d :( Is er een nieuwe link ergens?
    Thanks!!!


Geef een reactie

