Next Level: Ériver Hijano

misc_01

Yes! Ik heb er weer 1! Een getalenteerde fotograaf met een moeilijke naam! Wat eigenlijk best meevalt, maar het kostte me gewoon even om de é weer te vinden op mijn mac.. Zo vaak gebruik je dat teken nou ook weer niet. Goed, Ériver Hijano dus. Een fotograaf uit Canada die duistere portretten en geniaal journalistiek werk schiet. Zijn portretten zijn mooi, maar wel vaak net iets te makkelijk, iets te cheezy. Zijn vrije werk (zie kopje “observations” op zijn site) daarentegen is superspannend, zitten echt een paar pareltjes van de hoogste plank tussen. Ook zijn serie over schapen is interessant. Check zelf maar even op zijn site  en klik op lees verder om een paar van mijn favorieten te aanschouwen.

Cath.

Afbeelding 1sheep_01sheep_06misc_09didi07misc_17misc_21

2 Responses to “Next Level: Ériver Hijano”


  1. 1 martijn 21 september, 2009 om 2:29 pm

    Goede fotograaf ja, heb je vast ergens een goede tip gehad ;)
    Ik vind vooral z’n untitled werk in wording mooi.

  2. 2 Cath 21 september, 2009 om 2:33 pm

    hahaha thanks to you en twitter natuurlijk..


Geef een reactie

