Miranda July.

Miranda July, Kleingeniaaltje te noemen vind ik. Filmmaakster, schrijfster, actrice, muzikant en vast nog een hele hoop creatieve dingen. She does it all.

Zo ook een te grappige foto serie voor Vice Mag. Ze heeft film stills genomen en hier de figuranten na geposeerd.

Super vet! Check trouwens een interview met Miranda in de nieuwste Lula Magazine.

Noni Pony.

7 Responses to “Miranda July.”


  1. 1 Anoniem 4 oktober, 2009 om 3:40 pm

    Stond dit niet eerder al op Monobrow? Misschien moet je er een link bijzetten naar Monobrow.

  2. 2 Anoniem 2 5 oktober, 2009 om 11:12 am

    Helemaal mee eens, ik dacht precies hetzelfde

  3. 3 Cath 5 oktober, 2009 om 3:01 pm

    ik ben het hier dus niet echt mee eens.. tuurlijk is het beleefd maar internet is internet. Iedereen checked dezelfde art sites en steelt van dezelfde bronnen. Als ik telkens erbij zet waar ik de kunstenaar of fotograaf deze keer weer vandaan heb getrokken.. wordt niemand blij van. Waar Monobrow het vandaan heeft? Waar Noni het vandaan heeft? Geen idee. Maar nogmaals: internet is internet waar informatie rijkelijk en vrij op rond float.

  4. 4 Rory 5 oktober, 2009 om 6:47 pm

    Het hoeft niet, het is wel netjes. Nu zouden mensen het als een rip kunnen intrepeteren omdat de insteek van het stukje ook nog eens vrij identiek is. Just sayin hoor.

  5. 5 nonipony 5 oktober, 2009 om 7:02 pm

    oke wat ik nu ga zeggen kan misschien overkomen als een belediging maar dat is niet zo bedoeld. maar jongens, ik lees monobrow niet eens! Dus dit is dan toeval. Dus ik zie totaal geen reden om het erbij te zetten. Zoals ook al ooit eerder gezegd, Rassion wilt niet met alles als eerste zijn. We willen delen wat we tof vinden!

  6. 6 Anoniem 90 6 oktober, 2009 om 7:39 pm

    Ik wil mijn vleesappel delen!

  7. 7 Cath 6 oktober, 2009 om 11:50 pm

    vleesappel… een innovatief en ongelofelijk smerig woord.


Geef een reactie

