Dreamland

Lijkt mij geweldig op filmtrailers te maken. Een trailer is een heerlijk korte tijd even naar een andere wereld verdwijnen. En meestal weet ik dan ook via een trailer of ik een film helemaal geweldig ga vinden of niet. Zo bekeek ik laatst de trailer van Dreamland. En voelde een lichte obsessie opkomen om die film te kijken dus keek ik ‘m gelijk de volgende dag.  Hij is al uit 2006/2007 en was een geselecteerde van het Sundance Festival. Ik kreeg een American Beauty gevoel van de trailer en de film heeft daar ook wel iets van weg. De flim speelt zich bijna helemaaal af in een klein trailer park dorp met maar twee tiener meisjes en één tiener jongen. Maar er komt gelukkig ook een nieuwe familie wonen.. Klinkt saai maar het lukte erg goed om het interessant te houden! En erg mooi gefilmd. Gewoon checken als je van dit soort films houdt!

Noni Pony.

0 Responses to “Dreamland”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

