Gevonden pareltje

Roll+Deep+24765_2

Noni en ik hebben een groot hart voor de hele Roll Deep crew. Dizzee Rascal en Wiley, topcombinatie. Nu heb ik al een lange tijd een mix van 30 minuten op mijn computer staan van deze heren samen met Dj Slimzee. Er is mij ooit door een Engelsman verteld dat dit nog uit de periode was dat ze een eigen pirate radio station hadden en nog lekker underground en illegaal bezig waren. Ik heb geen idee of dit echt zo is, of waar deze mix uit voort is gevloeid, maar ik weet wel dat hij rauwer dan raw is. Als je er niet van houdt zou je het als saai kunnen ervaren, maar voor de liefhebbers is dit goud. Vandaar deel ik het even. Grimey ish! Oh en als je goed luistert herken je lyrics van Dizzee die hij later ook gebruikt heeft voor hitjes enzo.. Lache.

Download de “Sidewinder” mix van Dizzee Rascal, Wiley en Dj Slimzee hier!

Cath.

4 Responses to “Gevonden pareltje”


  1. 1 Pony 16 oktober, 2009 om 9:06 am

    Nee deze had ik je gestuurd om in t vliegtuig naar NY te luisteren! Dit is ook echt al jaren mn favo!

  2. 2 v 16 oktober, 2009 om 9:58 am

    ja ja hoorde roll deep gister in de h&m

  3. 3 Stephan 16 oktober, 2009 om 3:17 pm

    Vet!
    Op ’t einde (rond 25min) hoor je ook dat z’n telefoon te dicht bij de boxen/apparatuur is ;)
    Tof om I luv u enzo hier al te horen!


  1. 1 Weekeinde tips « Rassion Trackback op 4 februari, 2010 om 12:02 am

Geef een reactie

