Geef mij maar Amsterdam!

123974-537-800

Liever dan lief wilde ik dit jaar naar de Venetiaanse Biënnale. Helaas is het er nog niet van komen, ik heb nog tot 22 november, maar wat ik nu toch op Het Net vind! Och, Mediamatic toch. Wat doe je soms toch goede dingen! Heel anders dan andere biënnales maar ook heel leuk: als deel van Mediamatic Travel is deze zogenaamde Amsterdamse Biënnale ‘crowd sourced’ en ‘user generated’. Dan denk je, ‘Ja, ruk. Kom je nu mee! De opening was vorige week!’, maaarrrr dames en heren: bij deze biënnale is er iedere week een opening! Morgen de 23ste bijvoorbeeld, kun je naar de opening van de paviljoens van Beirut, Portland en Damascus. En het wordt leuk want het je kunt dingetjes doen, daar maken ze dan kunst van enzo, net een soort grotemensenNEMO! Nee maar echt, neem gewoon een kijkje. En als je niet kunt, dan is een volgende week weer een kans. En die week daarna. En… dat tot 13 december! Gewoon even doen, dus.

Robin

0 Responses to “Geef mij maar Amsterdam!”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

