Next Level: Damon Ginandes

Outpost

Toen ik zijn werk voor het eerst zag moest ik ongemakkelijk slikken. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik het niet mooi vond, maar er was tegelijkertijd wel iets mee. Wat dat precies was kon ik niet begrijpen en omdat mijn ogen zijn werk niet konden loslaten draaide ik de vraag voor het gemak maar om. Wat stond me niet aan?  De kleurkeuze, de karikaturen, de vormen? Het bleek een vraag te zijn waar het antwoord niet op gevonden kon worden. Inmiddels heb ik dus maar gewoon geaccepteerd dat Damon Ginandes zijn werk mooi is. Speciaal. Fascinerend. Enigzins eentonig, maar wel iets wat met de tijd mooier wordt. Probeer maar eens zijn site te bekijken. En dan morgen weer. En de dag erna ook weer. Het zal alleen maar beter worden. Zijn site.

Esperan

Cath.

0 Responses to “Next Level: Damon Ginandes”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

