Brødre

Ik ben zo iemand die orginele films beter vind dan de remakes. Kijk naar Ju-On (The grudge), Ringu (The Ring), Abre Los Ojos (Vanilla Sky) en Bangkok Dangerous (zelfde titel). Daarom ben ik erg benieuwd naar het Deense Brødre. Ik zag laatst namelijk een trailer van de Amerikaanse versie van deze film en die zag er goed uit. En gelukkig komt de Deense versie vrijdagavond op tv zodat ik die eerst kan bekijken.

Hier de trailer van de Deense versie:

En de Amerikaanse versie draait vanaf 3 december in de bios!

Noni Pony.

2 Responses to “Brødre”


  1. 1 Tommy Both 3 december, 2009 om 12:16 pm

    If looks could kill…

    Doe mij maar SARAH MICHELLE, NAOMI, PENELOPE en NATALIE. Wie zou de catfight winnen?

  2. 2 Dieuwer 3 december, 2009 om 3:57 pm

    de regisseuse heeft ook things we lost in the fire gemaakt. die chick krijgt het voor elkaar om contstant seksuele spanning te bouwen maar ze vervolgens geen seks te laten hebben zo irritant.


Geef een reactie

