Terug naar Artis

Go Back To The Zoo is een Neerlands bandje en behoorlijk lekker bezig. Misschien heb je ze al gezien bij De Wereld Draait Door, of tijdens Mit Nach Seit, of misschien heb je in de wandelgangen opgevangen dat ze gesigned zijn bij Universal, maar misschien ook wel niet. Dus bij deze, Go Back To The Zoo is bezig met de toekomst te veroveren. En binnen dit kader van wereldverovering en dergelijke presenteer ik de nieuwe clip ”Electric” (zie hieronder). Beam Me Up is trouwens ook een topnummer. Like what you hear? Deze vrijdag staat Go back To The Zoo in het Wilhemina Pakhuis van 21.00 tot 23.50. Oh en dat shirt met die fucking mooie graphics wat Justin (huh?) hierboven draagt, is te koop via hun blawg.

Cath.

3 Responses to “Terug naar Artis”


  1. 1 Leontien 9 december, 2009 om 12:48 pm

    hahaha nice! Een klasgenootje van mij speelt in die clip.

  2. 2 leviboitelle 10 december, 2009 om 2:34 pm

    Vrijdag in het Pakhuis! Lekker dansen.

  3. 3 Cath 10 december, 2009 om 2:44 pm

    nu ben ik wel heel benieuwd wie zij (hij) is dan.. vind ik altijd zo leuk, videoclip spotten haha


Geef een reactie

