Ik was in Rusland

Zelfpromotie. Mag dat? Vast wel. Ik was vorige maand in Rusland. Een fantastisch, fascinerend land vol tegenstellingen. Ik heb daar foto’s gemaakt en bij deze wou ik jullie uitnodigen die eens te bekijken. Hier. En nu ga ik weer verder met over andere mensen schrijven! Over en uit.

Cath.

3 Responses to “Ik was in Rusland”


  1. 1 Alex 30 december, 2009 om 1:24 pm

    ah wat een lieve hondjes :| arme beestjes

  2. 2 Reneger 3 januari, 2010 om 8:35 pm

    ach, fotos maken in rusland
    ken nog zo iemand

    mooie foto’s,
    vooral dat russia pak mag er wezen

  3. 3 Cath 6 januari, 2010 om 1:22 pm

    dank!

    nog een stukje zelfpromotie: http://www.facebook.com/photo.php?pid=30509306&id=1190891184

    verslag en foto’s op VICE..


Geef een reactie

