The September Issue

The September Issue, de film die Anna Wintour zou moeten laten zien waarop ze echt is. En natuurlijk hoe het dikste Vogue nummer ooit gemaakt wordt. Ik heb ‘m laatst voor het eerst gezien en ik vond ‘m anders dan verwacht. Ik vond Anna eigenlijk helemaal niet zo uberbitchy overkomen maar gewoon als een zakenvrouw die voor haar werk leeft. Het leuke aan de film vind ik dat het je een kijkje achter de schermen bij Vogue geeft op een manier zoals dat alleen zou kunnen als je een documentaire over Anna maakt. Zo worden 50.000 dollar foto-shoots gewoon uit het issue geschrapt  nadat ze al geschoten zijn en krijgt Sienna Miller voor de cover shoot een pruik..

Check de trailer hier:

The September Issue komt volgende week op DVD uit.

Noni Pony.

7 Responses to “The September Issue”


  1. 1 Dieuwer 15 januari, 2010 om 6:14 pm

    ik vond het echt een hele onsympathieke vrouw, en ook vond ik die vrouw die ongeveer de hele creatieve input van vogue is totaal ondergewaardeerd

  2. 2 nonipony 15 januari, 2010 om 6:31 pm

    ja, vond ik dus niet. Its fashion babay!

    Maar die rode vrouw was idd wel heel ondergewaardeerd, zielig.

  3. 3 sarah 15 januari, 2010 om 6:48 pm

    yes! ik ben het echt volledig met je eens, noni.
    ik ga hem gelijk nog een keer kijken, heerlijke docu!

    haha die dochter die echt gewoon lak heeft aan fashion, heerlak!

  4. 4 nonipony 15 januari, 2010 om 6:52 pm

    haha ja dat met die dochter was echt genieten! haha

    (ben wel jaloers op die dochter, wow als mijn moeder zo met fashion bezig was..haha )

  5. 6 sarah 17 januari, 2010 om 10:39 am

    tof rory, die blog had ik nog niet gezien.


Geef een reactie

