There’ s one in all of us

We hebben hier dus 10 maanden op gewacht, de film die ik al eerder kon zien maar ‘m wou niet verpesten op een computerschermpje. Hier en daar hoorde ik er reacties over, sommige vonden het niks hoe kan je van een prentenboek met zo weinig verhaal een goede speelfilm maken. Nou Spike Jonze heeft het voor elkaar gekregen, ik zei het al over de trailer: ” Zo fucking mooi dat ik er verdrietig en vrolijk tegelijk van wordt!” De soundtrack, de shots, het jongentje, de set, de poppen, de quotes. Ik weet dat iedereen weet dat je hem moet zien, dus ik ga t niet meer zeggen. Het is het wachten waard geweest.

Dieuwer

0 Responses to “There’ s one in all of us”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

