Eurosonic 2010 – Indie

Dieuw en ik waren dan helaas te laat met het regelen om naar Eurosonic te gaan.. we kunnen gelukkig nog steeds de muziek online checken. Heel veel nieuwe bands die ik nog niet kende maar ook stonden er bands die ik al een tijdje volg zoals Los Campesinos! en The XX.

Hier mijn Indie favorieten:

Customs; indie zoals het hoort. Net zo als alle voorgaande bandjes maar erg vermakelijk! En 1 maart in onze lievelings Paradiso!

Marina and the Diamonds; stond eerder al eens op London Calling en gaat groot worden denk ik.. en hoe vet is die clip!(door Rankin!)

Everything, Everything; word ik hysterisch van, ken ze al een tijdje maar deze band maakt me blij.

We are promised jetpacks; volgens mij is dit echt zo”n band die je live gezien moet hebben en dan keihard mee zingen.. ik kan niet wachten! Vast binnenkort op London Calling..

Villagers; noemen zichzelf alt-rock hobbits op hun myspace. Hun myspace? Nouja, het is eigenlijk een man die soms meerdere mensen erbij betrekt.. Maakt mooie nummers. Kon helaas geen clip vinden maar bekijk de good old myspace: Villagers.

Isbells; belgisch en wordt op internet beschreven als de nieuwe bon iver…

En de myspaces van de bands vind je zelf wel toch?

Noni Pony.

0 Responses to “Eurosonic 2010 – Indie”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

