Kernkoppen 1

Den Haag, muziekstad, ambtenarenstad en vooral een saaiestad maar ik ben er geboren en getogen dus natuurlijk heb ik ook lobi. Haagse hiphop was vaak van slecht niveau.. maar gelukkig hadden we altijd de Nuclear Family. Hebben naar mijn mening de mooiste Nederlandse hiphop liefdes nummers ooit gemaakt “Memento” en “Din”. Want echte liefde heeft niet een mooi einde, echte liefde heeft geen einde! Hierna zijn ze nog vaak veranderd van formatie maar nu bekend als Kern Koppen. De broertjes + het neefje. En they’re back.

Van de week bij 101barz:

Heb de  nieuwe cd nog niet gecheckt, dus ben benieuwd maar die 101barz klinkt wel weer lekker vernieuwend. Hou ze in de gaten!

www.kernkoppen.com

Noni Pony.

2 Responses to “Kernkoppen 1”


  1. 1 Smootch 23 januari, 2010 om 4:45 am

    Waaaaatttt? Beste nederlandse hiphop ooit… Terinnnng das denk ik de paraasye opmerking van het jaar 2010. Nu Al.

    En BTW die 180 cc joint die je als slecht bestempeld, is mischien wel fout of zo, maar het was een echte straatanthem in die tijd! In belgie waren ze er nog het meest gek op..

    Hmm jammer dit , ik had deze blog bij me favorieten staan,een meningverschil is mogelijk, maar dit gaat te fur .

    Peace!

  2. 2 nonipony 23 januari, 2010 om 3:45 pm

    ik zeg niet dat het de beste nl hiphopnummers ooit zijn, ik zeg dat het de mooiste nl hiphop LIEFDES nummers ooit zijn! haha dat is idd nogal een verschil..
    En ik weet dat die track van dhc big was maar kwalitatief gewoon niet goed.


Geef een reactie

