Next Level: Jeremy Geddes

Mijn eerste reactie: oh nee, niet weer zo’n hyperrealistische schilderaar. Mijn tweede reactie: die spacemannen zijn eigenlijk best tof en wat gebeurt er in godsnaam op dit schilderij?! Derde reactie: dit zou ik best in mijn huis willen hebben hangen. Vierde reactie: WAUW. Vijfde reactie: Jeremy Geddes is god. Lees dus maar snel verder. Want je begrijpt wat ik bedoel.



Site.

Cath.

0 Responses to “Next Level: Jeremy Geddes”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

