Seagull

Seagull is een Australische band waarvan ik verder echt geen fuck weet omdat ze maar 535 vrienden op Myspace hebben (Cath de Myspace slet heeft meer dan het dubbele om even aan tegeven dat, dat weinig is) en maar 2 gigs in hun agenda heeft staan die ergens in Australie zijn. Erg frustrerend dit wat ik wel weet is dat ze een album hebben dat” Goodbye Weather” heet . Over het nummer Dust Storm werd door een bepaald iemand dit gezegd: ” Mensen die dit nummer niet op waarde kunnen schatten hebben wat mij betreft geen recht op zuurstof.” Zo harsh willen wij het niet stellen maar je mag best weten dat je dan eigelijk een beetje het gevoel van goede smaak mist. Als ik geld heb voor een ticket haal ik Seagull naar Nederland, afgesproken.

Myspace

Dieuwer

0 Responses to “Seagull”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

