Circuits

De Lux staat best wel bekend om het feit dat ze goede muziek draaien. Nu hoorde ik er gisteren een nummer dat ” Young Enough Not To Care” heet. Het nummer is van de band ” Circuits” En ik heb weer beet hoor, helemaal niks over te vinden. Het klinkt een beetje als Bombay Bicycle Club en alle andere Engelse bandjes. Maakt dat ons wat uit? Nee eigenlijk niet, want lekkere muziek is lekkere muziek  en daar doen wij niet moeilijk over. Ik was weer verloren, wat moet ik hier nou over schrijven behalve dat het ” lekker” is? Gelukkig hielp Job de Wit mij toen een beetje op weg met een website waarop een preview van hun album ” Bright As Night” uit 2008 staat.  Dit is wat de pers erover zei: “Circuits could be huge. Conquer stadiums and save rainforests” – GUARDIAN

Als je een paar nummers helemaal wilt horen moet je even naar de Myspace gaan.

Wil niet wijsneuserig doen hoor, Paradiso. Maar wellicht wat voor London Calling?

Dieuwer

1 Response to “Circuits”


  1. 1 nonipony 9 februari, 2010 om 5:03 pm

    vind ik leuk


Geef een reactie

