Akzidenz Grotesk got me possessed

Ik ben ooit eens op dit stop motion filmpje gestuit en vind ‘m nog steeds geniaal. Het verhaal erachter was geloof ik dat de maker van dit filmpje op de kunst academie zat en de opdracht was iets met je lievelings lettertype doen. Nou, ik vind deze een dikke tien. En het grappige is dat Sotu the traveller heeft mee geholpen met het  nummer.

Noni Pony.

1 Response to “Akzidenz Grotesk got me possessed”



  1. 1 NBTD Grindin making of. « Rassion Trackback op 26 februari, 2010 om 5:47 pm

Geef een reactie

