Heel veel extra kaarten voor The Swell Season vanavond.

Gisteren avond kwam ik de leadsinger van The Swell Season tegen, die vanavond een al heel lang uitverkocht concert geeft in de Paradiso. We hadden een discussie over zit concerten. Ik gaf mijn mening gebaseerd op mijn laatste zit concert van Dolly Parton. De discussie kwam er  op neer dat een zit concert dus meestal kut is.  Ik weet niet of het door onze discussie komt maar ze hebben er nu voor gekozen voor een staan concert te geven vanavond. Wat dus neer komt om heel veel extra kaarten die vanavond verkocht kunnen worden. Waar jullie hopelijk heel erg blij van worden. Haal vanavond je kaartje aan de deur!!!

Dieuwer

1 Response to “Heel veel extra kaarten voor The Swell Season vanavond.”


  1. 1 Levi Boitelle 23 februari, 2010 om 9:01 pm

    Fok. Had ik dus toch naar de Lux moeten komen gisteren.


Geef een reactie

