Next Level: Dan Wilton

Ik kom veel fotografen tegen waarvan ik oprecht vind dat ze echt toffe dingen doen. Ik kom heel soms fotografen tegen waarvan ik een beetje wee word, die foto’s maken waarbij ik het uitschreeuw, simpelweg omdat ik jaloers ben dat ik die foto’s niet heb geschoten. Dan Wilton is van de laatste categorie. Hij schiet portretten op simpele maar hele effectieve manieren. Als in: waarom ben ik daar nooit op gekomen verdomme. Verdomme, Dan. Je bent geniaal. Na de jump bewijs.





Voor meer werk van Dan Wilton, check zijn site.

Cath.

3 Responses to “Next Level: Dan Wilton”


  1. 1 dramarieke 24 februari, 2010 om 11:01 am

    GRUWWWWELIIIIIIIIIIJKe foto’s


Geef een reactie

