Joanna Newsom

Ik word de laaste tijd dood gegooid met Joanna Newsom, een Amerikaanse harpiste, pianist en zangeres.  Nu denk ik persoonlijk dat harpen gemaakt zijn in de hemel en hier op aarde neer zijn gezet om de atheïsten er aan laten twijfelen of god nou wel of niet bestaat. Maar dat is mijn mening.

Ze is flink aan de weg aan het timmeren met d’r dromerige bijna kerkelijke muziek. En het is heerlijk voor een zondagmiddag op de bank met een fles wijn en om maar even intellectueel te doen ” een goed boek.”  Ja hoor ik heb het voor elkaar gekregen om jullie beeld van deze muziek nu al helemaal te vernagelen. Helpt het denk je als ik zeg dat rappers haar ook leuk vinden? Fashawn heeft haar namelijk gesampled in zijn nummer ” When She Calls” Enfin als dat je zelfs niks doet moet je er maar gewoon naar luisteren, want haar nieuwe album is nu uit. En als je het dan nog niet leuk vind moet je 30 Mei dus ook niet naar haar optreden in de Melkweg gaan.

Dieuwer

Geef een reactie

