Scandinavians best: Sali

Vorige week heb ik mijn eerste video portrait gedropt: hier kreeg ik veel positieve reactie’s op, en de muziek was goed uitgekozen. Maar eigenlijk begon het bij de muziek. Ik hoorde een nummer van Sali en zag er meteen beelden bij. Dit was het nummer winter. Toen ik de beelden van Silke schoot paste de muziek van Wait er bij viel me later op. Ondertussen had ik al contact met Sali gezocht omdat ik verder op internet niks kon vinden. Sali is een super aardig meisje uit Stockholm dat nog niet echt doorheeft dat ze best de nieuwe Lykke Li kan worden want muziek is nog vooral haar hobby. Sali heeft een korte boodschap geschreven voor Rassion met daarin wat meer informatie:

“Right now I’m studying to graduate as a Master of Science in Design and Product Development. Music is my hobby and I actually only do it for fun and I’ve never playd any of my songs live. The first time I ever sang live was at my grandmothers funeral, and I think it’s the best thing I’ve ever done. I felt that it was the greatest gift I could give to her, I loved her very much.
Since then I’ve only sung live once, with my friend Fredric (www.myspace.com/freacshow), but it might be a few more times.
I hope you like my music, and if you do, please let me know and I will spend more time on the music, because it is you who likes it that keep me inspired to do my own thing :)
Lots of love
Sali”
Ik hou haar in ieder geval in de gaten want ze heeft een goede kans om groot te worden en draai onder tussen wat nummers van haar in m’n playlist.
Noni Pony.

1 Response to “Scandinavians best: Sali”


  1. 1 Hedwig 7 maart, 2010 om 11:45 am

    Heerlijke muziek! Ik heb m’n myspace verwijderd, dus laat het hier maar weten: ze moet zeker doorgaan! <3


Geef een reactie

