Applescal’s: A Mishmash of Changing Moods

Applescal was de winnaar van de Grolsch Grote Prijs 2008. En terecht blijkt later, want Pascal maakt techno van top niveau. Zijn tweede album A Mishmash of Changing Moods is gister uitgebracht onder het Duitse label Traum. Aan 3voor12 is te lezen dat Pascal zijn tweede album een stuk beter vind dat zijn eerste: ” A Slave’s Commitment. “A Slave’s Commitment is meer een verzameling van tracks die ik ooit eens heb gemaakt. Bij de nieuwe ben ik om twee tracks heen gaan bouwen. Dat werkte heel erg motiverend. Ik had echt een doel voor ogen, met moeite kon ik de studio uitkomen. Het is muziek geworden bedoeld voor een album, zonder techno en met meer diepgang. Elk liedje duurt maximaal 5 minuten en gaat over een bepaalde stemming, van happy naar heftig. Vandaar de titel.” En check even die album hoes. Hoe toepasselijk is deze vulkaan?!!!!!!! Heel mooie cover!

Ik ga er in ieder geval lekker op, als ik de tracks hoor verdwijn ik naar een soort Applescal wereld om er vervolgens pas weer uit te komen als de cd afgelopen is.

De cd “A Mishmash of Changing Moods” is nu te beluisteren in de luisterpaal, maar go, support your locals en koop dat album!

Meer over Applescal op z’n website ‘s: www.applescal.net/ en www.myspace.com/applescal

Noni Pony.

3 Responses to “Applescal’s: A Mishmash of Changing Moods”


  1. 1 funsebus 20 april, 2010 om 1:57 pm

    dit is nieuw op rassionmag. een doorbraak!

  2. 2 nonipony 20 april, 2010 om 6:27 pm

    hoezo is dit nieuw??

  3. 3 funsebus 21 april, 2010 om 8:09 pm

    zeg maar, dit soort muziek, op rassion. beetje minimal techno achtig. alhoewel dit wel iets breder is


Geef een reactie

