Let’s get Crunk

Donald Crunk is mijn held uit Londen. Ten eerste is de man met de geniale naam mede-oprichter van de blawg StyleSlut , een grovere, toffere versie van Vice. Hoe Vice had kunnen zijn zeg maar. Bovendien wint StyleSlut een goed aantal punten met hun Wu-Tang wednesdays en plaatsen ze een overzicht van mijn foto’s wanneer ik die weer eens niet vergeet op te sturen met mijn domme kop. Scoren ze ook extra punten mee (*no self-centered cunt). Goed. Donald Crunk dus. Getalenteerd schrijver als hij is, werkt hij ook voor de Dazed&Confused, NME en schrijft voor Street Carnage (leuk hoor). Sinds kort is hij de blog “I am fashion hear me roar” begonnen, waar hij in de hersenen van fashionkids kruipt. Dit betekent zoveel als foto’s geplukt van sites als lookbook met cynische onderschriften erbij. Vaak geinig en vermakelijk, bij vlagen ronduit geniaal. Check het hier. Moraal van het verhaal: met goede slechte smaak, een portie humor en wat schrijf talent kan ook iemand als jij net als iemand zoals Donald Crunk worden. Fijne gedachte niet? Good night people.

Cath.

0 Responses to “Let’s get Crunk”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

