Next Level: Valero Doval

Ik was laatst voor de Blend bij de enige echte Stefan Glerum op bezoek. Naast zijn eigen werk vond ik in zijn studio ook een print van een vogelvliegtuig. Simpel maar zeer effectief en vooral zeer prettig om naar te kijken. Hij kon mij vertellen dat Valero Doval de maker was van dit meesterwerkje en eenmaal thuis aangekomen ging ik eens flink met google aan de slag. Mijn favoriete tijdsverdrijf. Valero bleek nog meer mooie dingen te maken, van Spaanse afkomst te zijn maar inmiddels in Londen te wonen, is al een paar jaar zeer lekker bezig met publicaties alom en zegt zelf over zijn werk: “I love hand-drawn illustration as much as using collage, mixing different things to create something new… I find beauty in diversity, in the combination of dissimilar people, plants, animals, things, spaces, feelings, or thoughts…”. Na de jump meer moois van Valero Doval.

Cath.


1 Response to “Next Level: Valero Doval”


  1. 1 Dieuwer 26 april, 2010 om 4:52 pm

    LEUHEEEEUK


Geef een reactie

