Volcano Choir

Mijn collega Polina zette vandaag een clipje op mijn Facebook waarvan ze denk ik dacht dat ik het mooi zou vinden. En dat had ze goed gedacht, ik vind het namelijk heel mooi. Toen ik verder ging luisteren dacht ik: “Joh dat lijkt veel op Bon Iver.”  Dat is ook niet zo raar want het is een project met de leadsinger van Bon Iver, Justin Vernon en Collections of Colonies of Bees. Als je Bon Iver weet je wat voor zang je kan verwachten zweverig en melodieus. De Collections of Colonies of Bees zorgen voor een gefreakte post rock sound die ik erg goed kan waarderen. Ze hebben in September vorig jaar hun album ” Unmap” gedropt en hij is eigenaardig lekker. Toepasselijke tijd trouwens om naar een vulkaan koor te luisteren, lekkere vreemde en zweverige muziek voor je oortjes. Myspace.

Dieuwer

0 Responses to “Volcano Choir”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

