Next Level: Stephane Halleux

Stephane Halleux maakt uit gevonden voorwerpen en stukjes leer miniatuur auto’s met gekke mannetjes, stoelen met gekke mannetjes en gewoon gekke mannetjes. De overdreven vormen van de auto’s, de dunne mannetjes met de freaky vingertjes, het sprokerige doch ongezellige, het doet allemaal erg Tim Burton aan.. Helemaal te gek dus! Ik zou heel graag een keer deze bouwseltjes in mijn handen houden en ze van dichtbij aanschouwen en vooral heel veel grinniken en ze stiekem in mijn zak steken om ze op mijn nachtkastje te kunnen zetten. Wat zijn werk zo mooi maakt, de precisie en de ambachtschap, is iets wat je volgens mij gewoon in het echt moet zien. Ok ok, genoeg zoetsappig gelul, na de jump wat van zijn werk.

Cath.




0 Responses to “Next Level: Stephane Halleux”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

