Next Level: Martine Johanna

Och wat hou ik toch van dit soort dromerige kunst, ik hou ook van heel strak en grafisch hoor don’t get me wrong. Maar het meisje meisje in mij wordt altijd zo’n hopeloze romanticus wanneer ze dit ziet. Dan wil ze het liefst met bloemen door haar lange haar in het gras liggen en haar gekleurde teen nagels in de lucht gooien.  Martine was eerst een Fashion Desginer maar heeft nu de pen weer opgepakt en daar ben ik heel blij om. Volgens mij komt ze trouwens uit Nederland want op haar site staan veel Nederlandse opdrachtgevers. Maar dat kan ook bullshit zijn. Na de jump meer van Martine.

Dieuwer

0 Responses to “Next Level: Martine Johanna”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

