Elijah & Skilliam

Elijah & Skilliam, twee jongens uit Londen die ik vorig jaar op mijn verjaardag per ongeluk voor het eerst ontmoet heb. Sinds dien ben ik ze natuurlijk gaan volgen gezien hun goede muziek smaak en ze gaan nu super lekker. Ze draaien zowel old als new skool grime. En tja, mijn liefde voor grime gaat diep dus ik ben fan. Tegenwoordig is dubstep helemaal hot in Nederland maar grime bestaat ook nog jongens! Elijah & Skilliam zijn namelijk goed opweg om hele grote spelers in de grime scene te worden. Hun label Butterz zal soon to be te vergelijken zijn met Dizzee Rascal’s Dirtee Stank. Way too go. Nu ben je natuurlijk benieuwd naar wat muziek. Ze hebben een hele lekkere promotie mix gemaakt voor een feest in Barcelona. Download hier de mix of stream ”m hier en je weet weer hoe echte grime klinkt. Hou deze boys in de gaten!

En op hun Myspace nog veeeel meer mixen.

Noni Pony.

0 Responses to “Elijah & Skilliam”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

