Een feestje

Ik ben vrijdag jarig! Leuk he? Ontzettend! En weetje wat het aller aller leukste is? The Gaslamp Killer, Gonjasufi, Juha, Aardvarck, Ikonika, LD, Cinnaman en Plus komen gezellig draaien! Nee, ik heb helaas niet genoeg geld om al deze helden zelf te boeken maar gelukkig hebben Viral Radio en Lockdown het voor mij gedaan zodat vrijdagavond gegarandeerd knallen tot we vallen wordt. De avond is deel van het Viral Radio festival en vindt plaats in het Trouw gebouw. Lekker goor worden!! Koop je tickets in de VVK dan bespaar je een biertje die je mij kan trakteren als je me tegenkomt (grapje ik drink geen bier). Maargoed, alle info vind je hier en zie je vrijdag!

Alleen wel jammer dat DJ Pauly D niet kon komen…

Cath.

1 Response to “Een feestje”


  1. 1 B. 3 september, 2010 om 11:55 am

    Gefeliciteerd!

    Inderdaad erg jammer dat Pauly D niet kon komen. Zijn aanwezigheid brengt dat hele feestje tot een nieuwe hoogte…

    Tot vanavond!


Geef een reactie

