The National

Op Lowlands zie ik eigenlijk steeds minder bandjes en is het steeds meer gezelligheid met vrienden, kennissen en vriendschappen die ik net hebt gesloten. Maar ondanks al het socializen heb ik nog wel aardig wat nieuwe muziek ontdekt. Ik vond The National een aangename verrassing. Zeker om het feit dat ze al tien jaar bestaan en ik er nog nooit van had gehoord. Ze klinken voornamelijk zoals The Killers maar dan 1 stapje minder commercieel (Zoals het eerste album van The Killers dus). Ik heb alle albums gecheckt en vind dat ze een hele goeie balans houden in de stijl muziek, deze veranderd niet en je hoort goed dat het the National is. Het debuut album “The National” was released in 2001 en het nieuwste album  “High Violet” ligt sinds mei in de winkels. Van “Bloodbuzz Ohio”, de eerste single van het nieuwe album is een clip:

Maar persoonlijk vind ik “Mistaken for Strangers” en “Mr. November ” uit respectievelijk 2007 en 2005 heel fijn.

En van het optreden zelf? Daar weet ik niet veel meer van na al die andere optredens. Niet een goed teken dus, maar wel leuk voor op je mp3 speler.

Noni Pony.

0 Responses to “The National”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

