Pilooski op Visita

Een tijd terug werd je dood gegooit met een heerlijke re-edit van Send Him Back van The Pointer Sisters. Volgens mij was Mr. Wix de eerste die ik hem hoorde draaien.  Godsiedorrie wat heb ik daar vaak op gedanst, normaal wanneer je een nummer zo vaak hoort ben je er op een gegeven moment ook klaar mee.  Maar deze maakt mij nog altijd zo vrolijk.  Vandaar dat ik ook zo blij ben dat de maker van de re-edit op Visita staat.  Aanstaande vrijdag is hij namelijk de suprise act die wij nu lekker aan het verklappen zijn.  We hebben nog echt maar een paar kaartjes dus als jij er bij wilt zijn moet je vandaag nog reageren op de vraag:  “Waar Bacardi Visita deze keer gehouden wordt? ”

Onder tussen voor de verdrietige thuisblijvers het nummer waar wij zo blij van worden.

Dieuwer

1 Response to “Pilooski op Visita”


  1. 1 Tobias 8 september, 2010 om 3:20 pm

    Felix Meritis, maar op vrijdag wordt deze locatie omgedoopt tot Bacardi Vista Party Palace:)


Geef een reactie

