Wat doen we vandaag aan?

Meestal heb ik een kleine kleding crisis rond september. Het weer veranderd, het wordt kouder en ik heb nog geen nieuwe winter jas. Meestal kies ik dan voor een lekkere trui, maar om meer fashionable door het leven te gaan zou ik hier eigenlijk mee moeten stoppen. Een goed voornemen dus, zo begin september. Maar waar haal ik die inspiratie nou vandaan? Al die mode bloggers hebben allemaal dezelfde stijl, of het spreekt me niet aan. En de weinige mode bloggers die ik wel volg wonen of in Australië (is het nu lente) of in LA (altijd zon) of Scandinavië (altijd te koud met te mooie kleding die hier onvindbaar is.) Ik wil snel een overzicht van outfits, en niet naar verschillende blogs surfen. En daarom is Vogue photo blogs een uitkomst!

Heel veel outfits, en per maand bekende guest photo bloggers als Olivia Polermo en mijn lievelings Julia Restoin-Roitfeld.

Klik hier voor de shortlist, en hier voor de blogger van de maand: Amber Le Bon!

Deze blijf ik volgen. Denk ik.

Noni Pony.

0 Responses to “Wat doen we vandaag aan?”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

