La PhotoCabine

Ever since ik afgelopen zomer in Berlijn in het gratis foto hokje van Diesel in KaDeWe geweest ben, ben ik weer hooked aan fotohokjes! Elke dag ging ik er langs, ’s ochtends en ’s avonds (het was om de hoek bij mijn hotel) dus ik heb inmiddels een hele rits foto’s. Nu was deze nog gratis en die bij de OgoNONogo op Lowlands ook, maar over het algemeen zijn foto hokjes rete duur. Dus was een webcam een leuke ontwikkeling, maar het autentieke is toch dat je dat moment moet pakken en dat je eigenlijk nooit weet wanneer er geklikt wordt, waardoor er altijd wel 2 fout zijn van de 4. Gelukkig is er nu een webcam versie die leuk en helemaal gratis is. Op laphotocabin kun je gratis en voor niks leuke foto’s schieten. En het is nog in holga stijl ook, me likey!

Dus vanaf nu elke dag een foto momentje met deze site, en nee, die doe ik niet honderd keer over. Zoals de foto hierboven, net genomen op mijn stage waar mijn baas opeens binnenkwam dus met ogen dicht, want ik was natuurlijk niet in de webcam aan het kijken hihi. Leuk voor later.

Noni Pony.

0 Responses to “La PhotoCabine”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

