Voluptueuze Vrijdag

De vrijdag is voor voluptueuze muziek. Muziek voor al die wellustelingen onder ons, muziek die je op een zaterdag ochtend met je geliefde op bed luistert. Oud of nieuw het maakt niet uit als het maar muziek is die vaak zo mooi en meeslepend is dat je niet weet wat je met al die liefde aan moet.

Deze week hebben we een mysterie op te lossen, laat ik nou net heel veel van mysteries houden. Ik was een beetje aan het snuffelen op mijn favoriete engelse muziek blog toen ik opeens iets Nederlands zag. Er was een band met de naam Vondelpark en ze maken een soort van Psychedelische rock/indie/vreemde eend muziek. Heel lekker. Ze hebben zich dus naar een Amsterdam’s  park vernoemd , geven een Amerikaans tintje aan hun titels en zouden uit London komen. Nu heb ik een myspace gevonden. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar als dat zo is dan zouden ze iets te maken kunnen hebben met het Amsterdamse Elevator People. Ik weet het allemaal niet hoor, maar wat ik wel weet is dat het fucking lekker is en dat de clip ook heel mooi is.

Dieuwer.





1 Response to “Voluptueuze Vrijdag”



Geef een reactie

