Unicorn/Dream magazine

In April had ik het crazy idee om een online magazine te beginnen. Eentje die mij zelf zou inspireren en waardoor ik opzoek zou moeten gaan naar artiesten. Eigenlijk Rassion magazine maar dan next level en internationaal. Zo gezegd zo gedaan: een weekend verder had ik een naam, contributors en een deadline: issue 1 zou in juni 2010 online moeten zijn. Maar hoe maak je eigenlijk een magazine? Ver terug denkend aan my days op de School voor Journalistiek.. oja, Indesign enzo. Dus toen was het juni en was issue 1 er. Unicorn/Dream magazine gaat over dromen, kunst, blogs, gedichten, interieur, blogs en crafting. Eigenlijk heel meisjes achtig, een beetje Lula magazine maar dan meer uit de blogosphere: ik wil voornamelijk jong talent een kans geven. Anyhow, inmiddels is issue 2 alweer uit en bloggen wij weer elke dag dus ik zou het leuk vinden als je er ook kennis mee maakt.



Lees hier issue 2

Check de blog hier. De website hier. En vergeet niet om het leuk te vinden op je gezichtsboek.

Noni Pony.

[issuu layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml showflipbtn=true documentid=100917125212-a8450963fa934cf58faa1c19447ce5e9 docname=unicorndream_magazine_issue_2 username=Unicorndreammagazine loadinginfotext=Unicorn%2FDream%20magazine%20issue%202 showhtmllink=true tag=art width=420 height=297 unit=px]

Geef een reactie

