Tricky- Mixed Race

Ik weet niet of jullie ’t nieuwe album van Tricky al hebben gecheckt? Ik heb hem door mijn vingers laten glippen en luister er nu een maandje later na. Maar sjonge jonge wat een heerlijk album. De Engelsman Tricky gaat al jaren mee, vanaf 1995 heeft hij 8 albums gedropt. Nu in 2010 kwam zijn negende studio album Mixed Race uit. Wat ik zo leuk vind aan Tricky is dat hij er uitziet als een dirty south rapper die te veel aan de hoestdrank heeft gelurkt. Maar wat een muziek de man maakt, en wat een prachtige donkere stem hij heeft. Hij klinkt een beetje als de lieve, zwoele, jonge en donkere Tom Waits. Het onderstaande nummer vind ik een van de beste op dit moment. Het album Mixed Race ligt nu in de winkel en is zeer zeker het kopen waard.

Dieuwer

0 Responses to “Tricky- Mixed Race”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

