Above

Ik hou van tijdschriften. Dikke, dure tijdschriften met mooi papier en spannende artikels/fotografie. Ik hou ook van de natuur en vind milieu vraagstukken machtig interessant. Ik hou niet van zeikerig gedoe en de-hele-wereld-gaat-eraan praatjes. Makkelijke optelsom: ik hou van Above. Wat een te gek tijdschrift. Het gaat over serieuze milieu kwesties, zonder dwingerig of vervelend te doen. Er staan prachtige (mode)fotoseries in, bijvoorbeeld in de afgelopen issue van Lily Cole met een paar wolven. Kortom: het is mooi vormgegeven, er staan goeie artikelen in en  met de fotografie zit het ook wel snor. Kijk dus de volgende keer als je met je hand al bijna bij de Blend of Dazed & Confused bent ook even iets ernaast en blader eens Above door. Misschien word je er ook wel verliefd op, zoals ik.

Cath.

1 Response to “Above”


  1. 1 Frank 17 oktober, 2010 om 11:27 pm

    deze foto’s heb ik vorig weekend huge ass op een buiten expositie in London gezien, heel vet.


Geef een reactie

