Next Level: Will Duncan Holy Smoke!

Ik zag zijn werk en was opslag verliefd. Het is namelijk een combinatie van alles wat ik mooi vind. Zijn werk doet me denken aan tatoeages, sex, drugs en rock ’n roll in het wilde westen. De jongeman is echter in pas ’88 geboren, wat hem nu  22 moet maken.

Hij maakt vooral verhalen waarin hij karakters schept uit culturen uit het verleden en het nu en geeft hier zijn eigen creatieve draai aan. Hij gebruikt naast potlood, acryl verf, grafitti en inkt ook hout, drank, lijn, sigaret en verschillende soorten afval. Hm, vandaar dat sex, drugs n rock n roll gevoel. Ik hoop dat hij nog veel tekent, en een portfolio website begint want ik kon die niet vinden(?).

Klik om meer werk te zien..

Noni Pony.

0 Responses to “Next Level: Will Duncan Holy Smoke!”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

