Perfect workspace ambiance

Eigenlijk blog ik op Rassion nooit over interior design en interieur inspiratie, maar de volgende post vind ik beyond amazing. Voor mijn magazine Unicorn/Dream magazine heb ik veel met merken als Gary Pepper Vintage te maken. En de eigenaresse van dat merk heeft vorige week een guest post op de Here Comes The Sun blog gedaan. Volg je het nog? Het ging over het kantoor waarin ze werken.. ik ben sprakeloos, zo mooi! Dus nu re-blog ik het op Rassion! Jammer dat we geen kantoor meer hebben. Zie hier workplace heaven..

En vorige week dropte Mar z’n nieuwste variation. Het is zijn variatie op Louis Bourdeaux’s 1st session. Riskant want in mijn ogen moet je niet aan werk komen dat perfectie heet, maar het is eigenlijk een heel relaxed nummer geworden! Er is ook een clip bij. Ideaal voor als je aan het werken bent in je witte workspace..

Noni Pony.

0 Responses to “Perfect workspace ambiance”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

