Lockdown vs Viral Radio

Eindelijk is ie er weer! Ik verheug me al zeker een maand op deze vrijdag, want dan mogen we weer loos in de Trouw op die good music. Rustie komt bijvoorbeeld, die gast die we samen met Dam Funk alweer een jaar geleden naar de Bitterzoet brachten. Ook komt Xxxy, waarvan’s Soundcloud ik maar niet genoeg krijg. Vooral Ordinary Things is echt een toptrack. Ik word er bijna emotioneel van. Luister hier. Verder superstars Youngsta, Cyrus, Piro, Kuedo, Juha en Cinnaman. Mooi. Een schouderklopje voor de organisatoren voor het brengen van deze artiesten en deze muziek naar Nederland!

Kaartjes voor het festijn zijn in de voorverkoop 13 euro en hier te bestellen. Zeer aan te raden, want het wordt (weer) een volle bak! Nog niet overtuigd? Luister dan Cinnaman’s promo mix hier. Ik kan er niet meer over zeggen, behalve dat dit weer een hele mooie avond wordt en… Geluk. Ik voel geluk. Tot vrijdag.

Cath.

 

0 Responses to “Lockdown vs Viral Radio”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

